27 Şubat 2006 Pazartesi 00:00
232 Okunma
Baskılar KKTC broşürlerini kaldırttı
İngiltere'de yayımlanan pazar gazetesi Mail on Sunday, ülkenin en büyük seyahat acentalarından Thomson'ın ''baskılara boyun eğmek ve bu baskılar sonucunda Kuzey Kıbrıs'ı anlatan broşür ve benzeri dokümanı 650 şubesinin raflarından kaldırmakla'' suçlandığını yazdı. ~|~

Mail on Sunday, adını açıklamadığı kaynaklara dayandırdığı haberinde, Thomson personeline Kuzey Kıbrıs'ı anlatan bütün materyallerin kaldırılması emrinin verildiğini, ancak müşterinin istemesi halinde hala Kuzey Kıbrıs turlarının satıldığını bildirdi.
Thomson'ın, ''Kıbrıs sorununa ilişkin siyasi kavganın ortasında kaldığı'' yorumunda bulunan gazete, Kuzey Kıbrıs'ın son yıllarda İngilizler arasında popüler bir tatil beldesi haline geldiğini ve her yıl 100 bin İngilizin bölgeyi ziyaret ettiğini hatırlattı. Haberde, 6000 İngilizin de Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ni yurt edindiği ifade edildi.

Kıbrıs Rum kesiminin Londra'daki temsilciliğinin de Thomson'ın uyarıldığını doğruladığına dikkat çekilen haberde, temsilcilik bünyesinde hizmet veren turizm müşavirliğinin yöneticisi Orestis Rossides'in sözlerine yer verildi.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100