28 Mayıs 2004 Cuma 00:00
217 Okunma
İşgal itirafı sürüyor
ABD'nin önde gelen gazetelerinden New York Times, kendi haberlerini sorgulayarak bir itirafta bulundu ve "Irak savaşından hemen önce yaptığımız haberlerde yeterince titiz davranmadık" dedi. Gazetenin editörleri savaştan önce yaptıkları haberlerde, eski Irak Devlet Başkanı Saddam Hüseyin'in muhaliflerinin görüşlerini fazla sorgulamadan çok fazla yer verdiklerini açıkladı. Gazete, bazı durumlarda da haberlerini Irak'ı işgal etmeye niyetli olan ABD'li yetkililere dayandırdıklarını itiraf etti. New York Times'ın yöneticileri, o dönemde bazı haberlerde çok ciddi iddialara yer verildiğini belirtiyor. Bu iddiaların arasında Irak'ta direnişçilerin yetiştirildiği bir gizli kamp ile nükleer, kimyasal ve biyolojik silahların üretildiği gizli tesisler bulunduğu haberleri de yer alıyor.Ancak ilerleyen zamanlarda, bu haberlerin doğruluğunun araştırılmadığı ve iddialarla ilgili yeni bilgilere yer verilmediği belirtiliyor.~|~
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100