01 Kasım 2008 Cumartesi 00:00
111 Okunma
Obama oyun içi reklamlarda da kesenin ağzını açtı
Demokrat Başkan Adayı Barack Obama, seçmenlerine her alanda ulaşmak için gayret gösterdiği seçim kampanyasında oyun içi reklam harcamalarıyla da bir ilke imza attı. ~|~

 

Barack Obama, Ekim ayı başında seçimlere katılımı yükseltmek ve propagandasını yapmak amacıyla yayınlanan iPhone uygulaması, oyun içi alanlarda sunulan reklam imkanlarını kullanması ile teknolojiyi kullanma hünerlerini gösterdi. 


Microsoft'un sahibi olduğu Massive Incorporated isimli reklam firmasının verdiği bilgiye göre, Barack Obama oyun içi mecralarda yer alabilmek için son bir ayda 44 bin 465 dolarlık bir bütçe ayırdı.

Televizyonlar için harcanan 200 milyon doları aşan bütçeyle kıyaslanınca oldukça düşük görülse de, bu şimdiye kadar bir aylık sürede oyun içi reklam yayınlamak üzere harcanan en yüksek meblağ.

6 Ekim tarihinde başlatılan oyun içi reklam kampanyası 3 Kasım'da sona eriyor, Massive Incorporated'in verdiği bilgiye göre kampanya 18 oyunda yürütülüyor. Yayınlanan rapora göre, oyun içi yayınlanan reklamların internet'te yarattığı yankı (viral dağılım) oyun içi reklamların yarattığı etkiden çok daha fazla.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100