27 Ağustos 2012 Pazartesi 12:02
2541 Okunma
100 yıllık markanın geyikleri Toss'laştı!
EKONOMİ SERVİSİ
Sadece 40 yaş ve üstüne hitap eden marka imajından uzaklaşarak kadınları giydiren Karaca, yeni markası Toss ile gençlere yöneldi. Çift Geyik Karaca, geyiklerin toslaşmasından esinlenerek geliştirilen yeni gençlik markası Toss'la delikanlılara hitap ediyor. Türkiye'de moda ve renkler konusunda 35 yaş üstünün geleneksel tavrını da kırmayı hedefleyen Çift Geyik Karaca, Toss'la yeni bir marka geliştirmenin ötesinde sokakta radikal bir değişim başlatmayı planlıyor.
Logosunda toslaşan iki genç geyiğin sembolize edildiği Toss markası İtalyan Bonacchi ailesine teslim edildi. Versace, Donna Karan, Calvin Clein gibi dünya markalarına kreasyon hazırlayan İtalyan modacı Alfio Bonacchi, eşi Anna Romiti ve oğlu Andrea Bonacchi Toss için çalışıyor. İstanbul'a sürekli gelip giden Bonacchi ailesi, 2 yıl süren bir Ar-Ge ile ortaya çıkan Toss markasıyla Çift Geyik Karaca'yı gençleştiriyor.
Çift Geyik Karaca Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Güneş, yaptığı açıklamada, Toss'un genç, modern ve güçlü erkeğin yeni markası olacağını belirterek, Türkiye'deki gençleri klasik renklerin dışına çıkartacaklarını söyledi. “Gençler Avrupalı'dan daha Avrupalı giyinecek” diyen Güneş, mağazalaşma sürecinde öğrenci şehirlerine öncelik vereceklerini açıkladı. Güneş'in verdiği bilgiye göre, daha şimdiden 72 adet Çift Geyik Karaca mağazalarında satış noktası oluşturulan Toss için 2013 yılında Türkiye genelinde 10 mağaza açılması planlanıyor. 2012 yılının ilk Toss mağazası ise Adapazarı'nda açıldı.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100