Bu haber kez okundu.

30 ülkeye ihracat yapıyor
 Freşa Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Çakırmelikoğlu, Giresun’da bulunan maden suyu tesislerinin yanı sıra Bursa’daki yeni fabrikanın da hizmete girmesiyle metropollere lojistik olarak daha da yaklaştıklarını belirtti.  İstanbul’da basın toplantısı düzenleyen Çakırmelikoğlu, ihracatla birlikte 2015 yılını 160 milyon TL ciro ile kapattıklarını, 2016 yılı hedeflerinin ise 200 milyon TL civarı ciro olduğunu söyledi. Çakırmelikoğlu, meyve aromalı maden suyu pazarının 2015’te 2014 yılına göre yüzde 11, Freşa’nın ise yüzde 20 oranında büyüdüğünü ifade ederek, “2016 yılında Freşa olarak satışlarımızı yüzde 30 oranında arttırmayı hedefliyoruz” dedi. 

30 ülkeye ihracat

Bu yıl yurtdışında yeni pazarlarla satış coğrafyasını genişleteceklerini kaydeden Hasan Çakırmelikoğlu, konuyla ilgili olarak; “Amerika’dan Avustralya’ya kadar 5 kıtaya ürün satıyoruz. İhracat pazarlarımız arasında ABD, Almanya, Fransa, Çek Cumhuriyeti, Irak, Senegal, İngiltere, Yunanistan, Filistin ve Hollanda olmak üzere toplamda 30 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Yeni ürünümüz ile bu yıl listeye yeni pazarlar eklenecek” dedi. Freşa’nın satış coğrafyasındaki 30 ülkeye 2014’de 14 milyon Euro’luk ihracat gerçekleşmişken, 2015 yılında bu rakam 16 milyon Euro’ya yükseldi. Hasan Çakırmelikoğlu, bu yıl ihracatın satışlarda kendini daha fazla hissettireceğini kaydederek, “2016 yılında ciromuzun yaklaşık yüzde 25-27’sini ihracattan elde edeceğiz. Meyveli madensuyu pazarı geçen yılın verileriyle yaklaşık 350  milyon TL’lik bir büyüklüğe sahip. Freşa, meyve aromalı maden suyu pazarından yaklaşık yüzde 35 oranında pay alarak pazar liderliğini koruyor” dedi. Bu arada Freşa doğal maden suyu ve limonu, tatlandırıcı ve şeker olmadan aynı şişede birleştirerek, İnişdibi Limonlu adıyla yeni bir ürün kategorisi geliştirdi. 
Anahtar Kelimeler:
30 ülkeye ihracat yapıyor
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.