Bu haber kez okundu.

7 bin 300 mağaza ile ABD\'ye açıldı

ABD'li eczane zinciri CVC Pharmacy ile anlaşma imzalayan B'iota'nın ürünleri 7 bin 300 mağazada tüketiciyle buluşuyor. B'iota Laboratuvarları, dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Saç dökülmesini engelleyen Bioblas, Biomen ve Bioxin, istenmeyen tüyleri azaltan Bioder markalarıyla yeni kategoriler yaratan B'iota, ekonomik krizin bütün ülke ekonomilerini etkilediği bir dönemde, Türk markası olarak ABD'li eczane zinciri CSV Pharmacy anlaşma imzalayarak ABD pazarına girdi.

ABD'ye açılmalarının kendileri için çok önemli olduğunu belirten B'iota Laboratuvarları Yönetim Kurulu Başkanı Cihat Dündar, “ABD pazarı 50 milyar dolarlık bir büyüklüğe sahip. Bizim B'iota olarak Avrupa ve Latin Amerika pazarında ürünlerimiz bulunuyordu, ancak dünya markası olma yolunda ABD'ye girmek ve bu ülkede ürünlerimizi tüketiciyle buluşturmak bizim için önemli bir kilometre taşıydı. 3 yıllık bir çalışmanın ardından CVS ile pazara giriş yaptık. ABD\'de Rogaine şu anda pazardaki en büyük marka, fakat sadece saç serumu bulunuyor, şampuan yok. Biz şampuanı olarak tek markayız, bu da yeni ürünler arayan sektör için çok cazip” dedi. B'iota'nın hedefi 3 yıl sonra dünyanın en büyük market zinciri olan Walmart'ta yer almak.  HABER MERKEZİ

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100