26 Ocak 2016 Salı 19:51
417 Okunma
Avea ve TTNET, Türk Telekom oldu

YENİ MESAJ/ANTALYA 

Sabit telefonda Türk Telekom, mobil iletişimde Avea ve internet servis sağlamada TTNET markalarıyla tüketicilere ve iş dünyasına hizmet veren Türk Telekom Grubu, ana markalarını Türk Telekom çatısı altında birleştirdi. Türk Telekom'un bu kararı almasında dünyanın en büyük iletişim şirketleri arasında yer alan "Telecom Italia, British Telecom ve Telecom China" gibi kuruluşlar ilham kaynağı oldu. Avea, TTNET ve Türk Telekom’un mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetleri, 27 itibariyle Türk Telekom tek markasıyla müşterilere sunulacak. Ancak operasyonda Avea ve TTNET'in tüzel kişilikleri korundu. Bunun sonucu olarak Avea ve TTNET abonelerine faturalar yine Avea ve TTNET markalarıyla gönderilmeye devam edecek.

Fiber internete özel vurgu

Türk Telekom CEO's Rami Aslan, markaların tek çatı altında toplanması ve logo değişikliğini Antalya'da düzenlediği lansman toplantısında duyurdu. Aslan, burada yaptığı konuşmada, tüm iletişim ve eğlence hizmetlerinin 'Türk Telekom' markası altında toplanması ile ilgili şöyle konuştu: “Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerimizi Türk Telekom tek markası altında bir araya getirerek yeni bir dönem başlatıyoruz. Yenilikçi olma, dinamizm, müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logomuzla taçlandırdığımız bu yeni dönemde, tüm Türkiye’ye yayılmış fiber altyapımızın gücü, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerimizde kendini gösterecek. Yeni 4.5G mobil dünyası Türk Telekom’un fiber gücü üzerinde yükselecek.” Türk Telekom’un güçlü fiber altyapısıyla Türkiye’deki TV yayıncılığında da köklü değişime yol açacağını vurgulayan Aslan; “Türkiye’nin en zengin TV içeriğinin sağlayıcısı olarak müşterilerimize 4K teknolojisini de sunacağız. Müşterilerimiz, 3 yıl boyunca yayın haklarına sahip olduğumuz UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi maçlarını 4K formatında izleme imkânına yakalayacaklar” dedi.

Neden tek marka?

Birleşmenin getirdiği yeniliklere değinen Aslan; Türk Telekom’un sunduğu yeni dünyayı şu sözlerle tanımladı: “Tek marka altında birleşmek; en yüksek kapasite, en yüksek hız, en yüksek servis kalitesi, en geniş ürün portföyü, tek noktadan hizmet, tek çağrı merkezi ve tek internet sitesi anlamına geliyor. Müşterilerimiz hizmetlerimizle ilgili bütün işlemlerini, tek bir çağrı merkezi numarasını arayarak veya internet üzerinden tek bir paneli kullanarak yapabilecekler. Bunun yanında bütün satış sonrası destek hizmetleri de tek bir noktadan sunulacak.” Marka birleşmesini; işgücünde hiçbir kesintiye gitmeden, servislerde herhangi bir aksama yaşamadan ve dünyadaki benzerlerinden çok daha kısa bir sürede başarıyla tamamladıklarına dikkat çeken Aslan; bu birleşmenin Türkiye’de iletişim ve eğlence alanında köklü değişimlere yol açacağını ifade etti.

Hummalı çalışma

Avea ve TTNET'in Türk Telekom'a dönüşüm operasyonu 26 Ocak akşamından itibaren başladı. Bu kapsamda Türkiye çapında Türk Telekom mağazaları, genel müdürlük binaları, ofisler, tabelalar, araçlar, personel kıyafetleri Türk Telekom’un yeni logo ile giydirilmeye başlandı. Aynı şekilde internet sitesi de yeni logo ile hizmete geçti. 

34 bin kişi çalışıyor

Türk Telekom'da 34 bin kişi çalışıyor. Şirketin mobil, internet, sabit telefon ve Tv abone sayısı toplamda 37 milyona ulaşıyor. 30 Eylül 2015 itibariyle bunların 12.9 milyon sabit hat (Türk Telekom), 7.8 milyon geniş bant internet (TTNET) ve 17 milyon mobil hat abonesi (Avea). Türk Telekom, son 10 yılda önemli bir bölümü fiber altyapıya olmak üzere 20 milyar TL ile sektöre en çok yatırım yapan marka oldu. Şirketin 81 ilin tamamında toplam 206 bin kilometre fiber internet ağı bulunuyor. Türkiye’deki 11.6 milyon haneye fiber olmak üzere toplam hane sayısının yüzde 98’ine sabit genişbant bağlantı altyapısı sağlıyor. Şirket 2005'ten bu yana 46 milyar TL vergi ödedi. Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin tamamı Türk Telekom Grubu müşterisi…

 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100