08 Haziran 2015 Pazartesi 09:28
542 Okunma
Ayakta kalmak için teknolojiyi takip etmek şart
Avea, Türkiye’nin genç liderlerini, yeni iş modelleri ve girişimcilik hakkında fikir alışverişinde bulunmak amacıyla, Bizz Consulting işbirliğiyle Genç CEO Buluşmaları’nın ikincisinde bir araya getirdi. Girişimciliğin yeni ve dijital dünya düzeni içerisinde güçlenen rolüne dikkat çekmek için Türkiye’den ve dünyadan, alanında uzman isimleri bir araya getiren Genç CEO Buluşmaları’nın ikincisi ‘Dijital Dönemde Rekabet” ve “Teknolojiyle Birlikte Hızlanan İş Dünyasında Başarının Sırları’ başlıklarıyla 5 Haziran Cuma günü gerçekleştirildi.
Türk Telekom Kurumsal İş Birimi CEO’su Mehmet Ali Akarca, yaptığı konuşmada “Dijital dünya, bize deneyimlerin biriktirilmesi, analiz edilmesi ve ortaya bir değer çıkarılması adına sayısız araçlar sunuyor. Bilgi, onu kullanmayı bilenler için en kıymetli çağını yaşıyor. İçinde bulunduğumuz dijital çağın önemini iyi kavrarsak, elimizdeki bilgilerle büyük değerler oluşturma imkânına sahip olabiliriz. İçinde bulunduğumuz dijital çağın etkisiyle iş dünyasında iş yapış şekilleri hızla değişiyor. Buna adapte olan şirketler ve liderler öne çıkıyor. Dijitalleşme şirketlere önemli maliyet tasarrufu sağlıyor. Örneğin bizim BuluTT sistemimizi kullandığınızda server almanıza gerek yok artık. Bunu kiralıyorsunuz ve tüm dünya bunu böyle yapıyor artık. Bugün bir fabrika kurabilirsiniz ama her sene yenilenen bir teknolojiye şirket olarak sizlerin yatırım yapması doğru değil” dedi.

Türk Telekom’un artık TV yayıncılığından iş uygulamalarına kadar birçok alanda yatırım yaptığına işaret eden Akarca, “Bugün Türkiye’nin 81 ilinde bir teknoloji ortağı olarak küçük esnaftan büyük holdinglere kadar şirketlerin yanında yer alıyoruz. Capital 500 şirketlerinin yüzde 99.6’sına hizmet veriyor, kurumsal müşterilerimize uçtan uca iletişim çözümleri sunuyoruz. Bildiğiniz gibi Akıllı KenTT’ler kurmaya başladık. Bunu tüm Türkiye’nin 81 iline yayacağız. Akıllı KenTT’lerden sonra sıra akıllı mağazalara gelecek. Bundan 5 sene sonra Türkiye’de wi-fi hizmeti vermeyen perakendecinin banka şubelerinin işi çok zor olduğunu düşünüyorum. Araştırmalar gösteriyor ki bir mağazada wi-fi varsa müşterinin mağazada geçirdiği süre yüzde 14 artıyor” diye konuştu. 
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100