Bu haber kez okundu.

Ayıplı mal başvuruları yüzde 64.19 oranında arttı
Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezi, mayıs ayı raporuna göre, ayıplı mal başvurusu geçen yıla oranla yüzde 64.19 oranında artarak, 752 oldu. bilişim malzemesinin, cep telefonunun, otomotivin ve giyimin ilk sıralarda yer alması dikkat çekti. ~|~


Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezi mayıs ayı raporunu açıkladı. Açıklanan rapora göre tüketicilerin ayıplı mal başvurusu arttı. Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezi Başkanı Uğur Zincir, tüketicilere ücretsiz hukuki yardımda bulunduklarını belirterek, Mayıs ayı içerisinden 752 başvuru yapıldığını açıkladı. Geçen yılın aynı dönemine göre başvuru sayısının yüzde 64.19 oranında artığını ifade eden Zincir, gelen başvurular arasında, ayıplı mal başvurularının düzenli olarak arttığının gözlemlendiğini kaydetti. Zincir, ayıplı mal başvurularında, bilişim malzemesinin, cep telefonunun, otomotivin ve giyimin ilk sıralarda yer aldığına dikkat çekti. Ayıplı hizmet için 195 tüketici başvuru yaptığını dile getiren Zincir, ayıplı hizmetleri ayıplı mal, kredi kartı aidat ücreti bilgi talebi ve kapıdan satışın takip ettiğini söyledi.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100