21 Şubat 2010 Pazar 00:00
155 Okunma
Bakanlık 'aidat' sorununu çözmeli
Tüketiciler Birliği'nden yapılan açıklamada kredi kartı aidatları konusunda bankaların yeni kılıf arayışına girmelerinin tüketicilerin haklılığını pekiştirdiği belirtildi. ~|~

 

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın, kredi kartı aidatları konusunda tüketici örgütlerinin tepkisini, BDDK'nın tavsiyesi ile Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'nün tavırlarını dikkate alması gerektiğini belirterek, "Bakanlık, bankalarca yılan hikayesine döndürülen kart aidatlarında son sözü söylemeli" dedi.

Kaya, kredi kartı aidatları konusunda son zamanlarda yapılan açıklamalarda tüketicinin haklı olduğunun görüldüğünü belirterek, bankaların "yeni kılıf arayışlarının" ise tüketicinin haklılığını pekiştirdiğini söyledi. Kaya, bankacılık kesiminin "aidat alamazsak, başka bedellerle açığı kapatırız, aidat alamazsak kart vermeyiz" şeklindeki ifadelerinin bankaların müşterilerine bakış açılarını net olarak ortaya koyduğunu ifade ederek, "Bu durum bankaların kredi kartları sayesinde tüketicinin cebine girmeye çalıştıklarını göstermektedir. Sanayi ve Ticaret Bakanımızdan yasa ve yargı hükümlerini dikkate alarak kredi kartı aidatları konusunda yaşanan kaosa (dur) demesini bekliyoruz" diye konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100