28 Nisan 2012 Cumartesi 11:37
2491 Okunma
Bu otel başka otel!

YENİ MESAJ - İZMİR

Çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet verecek olan Call Center Hotel (CCH) İzmir; Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, İzmir Valisi Cahit Kıraç ve BTK Başkanı Tayfun Acarer\'in katılımıyla açıldı. Türkiye'nin ilk çağrı merkezi oteli olan CCH, İzmir lokasyonunda 600 koltuk kapasitesi ile hizmet verecek.

CCH CEO'su Tarkan Ersubaşı, Çağrı Merkezi Oteli fikrinin kendilerinde bir yıl önce oluştuğuna işaret ederek, “Çağrı merkezi oteli konseptinin dünyadaki ilk temsilcisi olan CCH, sektörümüzdeki ana oyuncu firmaların da destekleri ile hızlı bir gelişim gösterdi. Yaklaşık iki yıldır İstanbul Kavacık'ta hizmet vermekte olan 1500 koltuk kapasiteli iki binamızın ardından İzmir'de faaliyete geçen yeni konumumuz ile toplam koltuk kapasitemiz 2 bin yüze ulaşmış oldu. 2009\'da 100 kişinin istihdamını sağlarken, bu rakam bugün 3 bine ulaştı. CCH İzmir, tıpkı İstanbul'da olduğu gibi, İzmir'de de son derece modern bir binada, sektörümüzün teknolojik açıdan ulaştığı son noktadaki en gelişmiş çözümlerle çağrı merkezi şirketlerine hizmet verecek” diye konuştu.

Keyifli bir çalışma ortamının yanı sıra verimliliğe pozitif katkı sağlayacak yapısı ile CCH İzmir'den yararlanacak şirketlerin ihtiyaç duyacakları her şeyin CCH'de hazır olarak sunulduğunu belirten Ersubaşı, “Çağrı merkezlerinin tek yapmaları gereken ekiplerinin yerleşim planlarını hazırlamak olacak. Sektörümüzde bir devrim niteliğini taşıyan çağrı merkezi oteli konsepti, kurumlara maliyet, esneklik ve fiyat açısından çok önemli avantajlar sunuyor\" dedi. CCH İzmir\'in ilk müşterisi Net Call Center (Hem İletişim) oldu. Net Call Center, CCH İzmir'de 60 koltuk kapasitesiyle hizmet görüyor.

Kız beğenme merkezi!

Açılışta konuşan Bakan Binali Yıldırım ise çağrı merkezlerini kuruldukları ile sosyalleşme de getirdiğini ifade ederek, Erzincan\'da bir ninenin kendisine \"Buraya kız beğenme merkezi açmışlar. İyi de olmuş, çocuklarımız evleniyor\" dediğini hatırlattı. \"Çağrı merkezleri Anadolu\'nun her ilinde isteniyor\" diyen Yıldırım, eskiden ailelerin \'anne - bebe ve çocuklar\'dan oluştuğunu, günümüzde ise buna cep telefonu ve internetin de eklendiğini söyledi.

BTK Başkanı Acarer de, Türkiye\'deki çağrı merkezlerinde 40 bin masa olduğunu, buralarda 55 bin kişinin çalıştığını ifade ederek, \"Bu merkezler açıldıkça, o şehirlerde evlenmeler arttı. Ancak çağrı merkezi sektöründe sorunlar da çıkmaya başladı. Kıran kırana rekabet var, maliyetin altında fiyatlar veriliyor. Bu da sektörü bitirir\" dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100