Bu haber kez okundu.

Çağrı merkezleri çalışanlarının çoğu kadın
Sektörün pazar büyüklüğü ise yüzde 6 büyüme ile 3.6 milyar TL’ye ulaştı. 2016 yılında istihdam oranın ise 85 bin seviyesine ulaşacağı öngörülüyor. Raporda, çağrı merkezi sektöründeki çalışanların yüzde 67’sinin kadın, yüzde 33’ünün ise erkek olduğu ve yaş aralıklarının 21-29 arasında değiştiği ifade ediliyor. 2015 yılında Türkiye’deki çağrı merkezi sayısı toplamda 1.200’ü aştı. İstihdamın yüzde 42’si İstanbul’da, yüzde 9’u Ankara’da, yüzde 3’ü İzmir’de, yüzde 46’sı ise diğer illere yayılmış bulunuyor. EKONOMİ SERVİSİ
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100