Bu haber kez okundu.

Dijital reklam harcaması arttı
Araştırma sonuçlarına göre dijital reklam yatırımları, 2014 yılına oranla yüzde 18.8 oranında artarak 1.673 milyon TL’ye ulaştı. Bir önceki seneye oranla en çok artış görülen kategoriler Mobil gösterim reklamları (yüzde 61), video reklamları (yüzde 33.6) ve oyun içi reklamlar (yüzde 30.6) oldu. Araştırmanın çıktıları arasında, 2015’in birinci yarısında araştırma kapsamına ilk kez dahil edilen Sosyal medya ve Programatik yatırımları da yer aldı. Sonuçlara göre, 2015 yılında Programatik yatırımlarının 78.5 milyon TL olduğu görülürken, sosyal medya yatırımları 208.1 milyon TL olarak kaydedildi. 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.