Bu haber kez okundu.

Dijital reklamın kaymağını yabancılar yiyor
En büyük büyüme geçen yıllarda ve 2015’in ilk 6 ayında olduğu gibi, mobil ve video kategorilerinde yaşandı. Mobil reklam yatırımları yüzde 61 artış gösterirken oyun içi video reklam yatırımları ise yüzde 30.6 ile sektör ortalamasının üzerinde büyüdü. AdEx Dijital Reklam Raporu sonuçlarına göre, digital reklam yatırımlarında 2015’te de en büyük payı Google Search aldı. 2014’te de olduğu gibi, pazarda en büyük payı 733.4 milyon lira ile arama motoru reklamları alıyor. Türkiye dijital reklam harcamalarının odaklandığı ikinci en büyük kategori olan display (billboardlar vesaire), bir önceki yıla göre yaklaşık yüzde 17.5 oranında büyüyerek 2015 yılında 611.5 milyon lira büyüklüğe ulaştı. 
EKONOMİ SERVİSİ
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.