26 Mart 2018 Pazartesi 18:46
En büyük sorun uçuş iptalleri

Posta ve çevrimiçi formlarla yapılan şikayetlerin 923'ü havayolu şirketlerince olumsuz sonuçlandırıldı. Genel Müdürlük, 366 şikayetin havayolu işletmelerince yolcu haklı olmasına rağmen olumsuz değerlendirildiğini tespit ederek, yolcu lehine karar aldı.

Posta ve çevrimiçi formlarla en fazla şikayet bin 59 ile uçuş iptaline yönelik geldi. Konularına göre şikayetlerde ikinci sırada 874 ile uçuşun ertelenmesi, üçüncü sırada 369 ile uçağa kabul edilmeme, dördüncü sırada ise 10 ile alt sınıf üst sınıfa yerleşme yer aldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.