Bu haber kez okundu.

FLO'dan büyük rakamlar
Türkiye'nin önde gelen ayakkabı mağazaları zinciri FLO, 2010 yılında 15 milyon dolarlık yeni mağaza yatırımı hedefliyor... ~|~ Türkiye'nin önde gelen ayakkabı mağazaları zinciri FLO, 2010 yılında 15 milyon dolarlık yeni mağaza yatırımı hedefliyor. 2010 yılında ciroda yüzde 62 büyüyen şirket, 2011 yılında büyüme oranını yüzde 60 olarak belirledi. 2010 yıında 37 mağaza açan FLO, böylece 97 mağazaya ulaştı. Şirket 2011'de ise 25 mağaza açmayı planlıyor. 2010 yılında 400 kişiyi işe alan FLO, bu yıl da 500 kişiyi istihdam ederek, çalışanlarının sayısını 1900'e taşıyacak. FLO'da 35 farklı marka altında 5 bin çeşit ürün satılıyor. Tüketicilerin her yıl heyecanla Anneler Günü'nde düzenlenecek kampanyalarını beklediklerini belirten Ziylan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, "Satışlarımızda en harekeli dönemleri özel günlerde ve bayramlarda yakalıyoruz. Türk kültüründe bayramları yeni ayakkabı ile karşılamak vazgeçilmez bir gelenek. Özel günlerde ise özellikle Anneler Günü dönemlerinde ayakkabıya olan talebin oldukça yoğun olduğunu görüyoruz. Bu yıl da anneler gününe özel tasarlattığımız pırlantalı nazar boncuklu kolye ile 'canım anneme nazar değmesin' diyoruz. Bu yıl hedefimiz FLO ve Polaris markalarımızla düzenlediğimiz kampanya ile en az 150 bin anneye pırlanta hediye etmek"  dedi.
Bu arada FLO'nun ikinci kez düzenlediği FLO BONUS ödülleriyle en çok satış yapan çalışanlar ödüllerini aldı. En çok satış rakamına ulaşarak birinciliği kazanan Gebze mağazası satış danışmanı Vedat Kerdige, yüzme havuzlu, kapalı otoparklı site içerisinde dairenin sahibi oldu. Kazandığı dairenin anahtarını Ziylan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan'ın elinden alan Vedat Kerdige mutluluğunu ekip arkadaşları ile paylaştı. En çok satış yapan çalışanların ödüllendirildiği FLO Bonus'ta ikinci olan İstanbul Cevahir AVM mağazası satış danışmanı Gökhan Kenar, ATV araç kazanırken üçüncü olan Özdilek mağazası satış danışmanı Mehmet Sarıkaya ise iki kişilik tatilin sahibi oldu. FLO Bonus projesi ile Türkiye genelinde tüm şubelerde yükselen bir satış grafiği yakaladıklarını belirten FLO Genel Müdürü Selim Taşkın, "2010 yılında Türkiye genelinde hızlı büyümesini sürdüren marka olarak, personel yönetimini cirosal verimliliğe dönüştüren FLO Bonus projesiyle sektörde bir ilke daha imza attık" şeklinde konuştu.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100