Bu haber kez okundu.

İnşaat firmaları sayfaları doldurdu

Eylül ayında gazete ve dergi sayfalarında yayınlanan kampanya ilanları geçtiğimiz yıllara göre yaklaşık yüzde 2.5 arttı. Özellikle inşaat, perakende ve teknoloji market ilanları öne çıktı. Ulusal, bölgesel ve yerel iki bini aşkın gazete ve derginin tek tek incelendiği Interpress araştırmasında, geçtiğimiz ay yazılı basında inşaat sektörünün toplam 2360 adet ilan ile bu alanda ilk sırada yer aldığı tespit edildi. Dumankaya, Sinpaş ve Suryapı başta olmak üzere ulusal ve yerel olarak faaliyet gösteren 150’den fazla yapı ve inşaat firmasının reklamlarının yazılı basında toplam 552.489 st/cm ilanının çıktığı belirlendi. Perakende sektöründe yer alan markalar, Eylül ayında yazılı basında toplam 1280 adet ilan yayınlarken, Tansaş, BİM ve A 101’in önde olduğu ilanların 323 bin 762 st/cm olduğu görüldü. Geçen ay üçüncü sırada teknoloji marketleri yer alırken; Vatan, BİMEKS ve Teknosa’nın ağırlıklı olduğu 667 adet ilanın sayfalarda 336 bin 191 st/cm yer aldığı hesaplandı. EKONOMİ SERVİSİ

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100