Bu haber kez okundu.

İstanbul’un zam şampiyonu kıvırcık salata
İstanbul Ticaret Odası (İTO) tarafından, Eylül 2016 döneminde İstanbul'da perakende fiyatı en fazla artan ve azalan harcama kalemleri açıklandı. Geçen ay İTO'nun İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksinde yer alan 242 ürünün 75'inin perakende fiyatı artarken, 42 ürünün fiyatı düştü ve 120 ürünün fiyatı değişmedi. Gıda harcamaları grubunda yer alan kıvırcık salata, ürün arzındaki azalmaya bağlı olarak eylül itibarıyla yüzde 34.56 ile fiyatı en fazla artış gösteren ürün oldu. Fiyatlarında artış olan diğer ürünler yüzde 19.44 ile kadın giyimi grubundan etek, yüzde 16.93 ile defter ve yüzde 15.77 ile kadın kazağı şeklinde sıralandı. Bu dönemde ürün arzındaki artış nedeniyle erik, yüzde 14.5'lik gerileme ile fiyatı en fazla azalan ürün olarak kayıtlara geçti. EKONOMİ SERVİSİ
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.