Bu haber kez okundu.

Karaca'nın hedefi 200 mağaza

Türkiye'nin Cumhuriyet öncesinde kurulan tek moda markası Çift Geyik Karaca'nın 100. yıl hazırlıkları mağazalaşma atılımlarıyla hızla devam ediyor. 2010 yılında perakende sektöründe büyüme kararı alan Çift Geyik Karaca, 1.5 yıl içerisinde 50 mağaza açarak tüm Türkiye'ye yayılmaya başladı. Bu büyümenin son halkası olan Eskişehir Espark AVM mağazası Eskişehir Odunpazarı Belediye Başkanı Burhan Sakallı, Karaca Onursal Başkanı Fethi Güneş, Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Güneş, İcra Kurulu Başkanı Cüneyt Güneş ve Teknik Direktör Güvenç Kurtar'ın katıldıkları tören ile hizmete girdi.

Gianni Versace, Donna Karan, Calvin Clein gibi dünyaca ünlü markaların kreasyonlarını hazırlayan İtalyan modacı Alfio Bonacchi'yi büyüme planlarına dahil eden Çift Geyik Karaca, kadın koleksiyonlarında ise ünlü modacı Anna Romiti'nin hazırladığı 2012 yaz koleksiyonunu tüketicilerinin beğenisine sunuyor.

Dünyadaki tüm metropollerde hizmet verebilmek için mağaza konseptini yenileyen Karaca, 2013 yılında yurtdışı yatırımlarına başlamayı planlıyor. Bu çerçevede ilk mağaza Kuzey Irak'ta Erbil şehrinde açıldı.
2017 yılında 100. yılını kutlamayı planlayan Karaca, perakende sektörüne yaptığı yatırımları artırarak 200 mağaza olmayı hedefliyor. Marka, AVM'lerin yanı sıra caddelerde de mağaza açıyor.
 
100 yılın öyküsü

Çift Geyik Karaca, 1917 yılında Birinci Dünya savaşı tüm şiddetiyle yaşanırken Bandırma'da küçük bir çorap atölyesi olarak kuruldu. 1949'da Karaca Örme Sanayi olarak İstanbul'da üretime başlayan marka, 1960'lı yıllarda 5 kıtada 36 ülkeye ihracat yapan bir şirket konumuna ulaştı. 1998'de Tekfen Holding'e geçtikten 7 yıl sonra yani 2005 yılının Mart ayında Narin Group tarafından satın alındı. Narin Group, markayı canlandırarak mağazalaşmaya ağırlık verdi. Marka, her kesime hitap eden ürün çeşitlemesine gitti ve bu yöndeki çalışmalarını hızlandırarak sürdürüyor. EKONOMİ SERVİSİ

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100