Bu haber kez okundu.

Kredi kartı şikayetleri birinci sırada
Tüketicilerin yıllarca şikayet sıralamasında birinci sırada yer alan "kapıdan satışlar", geçen yıl şampiyonluğunu kredi kartlarına kaptırdı ~|~





Tüketici Dernekleri Federasyonu (TÜDEF) Genel Başkanı Ali Çetin, yaptığı açıklamada, tüketicilerin geçmişte hak arama konusunda çok isteksiz davrandıklarını anımsatarak, tüketicilerin hakkını savunma konusunda eskiye oranla daha aktif olduğunu ve hakem heyetlerine başvuruların artığını belirtti.

Tüketicinin ayakkabıdan giyim eşyasına ve dayanıklı tüketim malzemelerine kadar her konuda hakkını aramaya başladığına dikkati çeken Çetin, şunları kaydetti: "Tüketiciler, geçen yıl en çok kredi kartlarından alınan yıllık ücretler konusunda şikayetçi oldu. Bu sene, kredi kartları sabit ödeme ücretlerine, Türk Telekom tarafından alınan sabit ücretler eklendi. Sabit ücret adı altında herhangi bir hizmet vermeden alınan kazançlar, tüketicileri en çok rahatsız eden şeyler. Çünkü bu kazançlar, çok ciddi boyutlara varıyor." Çetin, ikinci sıradaki şikayet konusunun kapıdan satışlar olduğuna işaret ederek, şöyle devam etti:  "Kentlerde azalmakla birlikte özellikle kırsal kesimlerde kapıdan satış adı altındaki dolandırıcılık sürüyor. Tüketicileri rahatsız eden bir diğer konu ise yerel yönetimlerin sunduğu ve temel gereksinim olan elektrik, su, doğal gaz gibi şeylerdeki katma değer, vergi oranlarının yüksekliğidir. Başka konularda da haklarını arayan tüketicilerimiz, en çok bu konulardaki şikayetlerini bize iletiyorlar."
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100