Bu haber kez okundu.

Kuru meyvede hedef Uzakdoğu pazarı
KMTG, Mayıs ayında Uzakdoğu’da iki fuara katılarak Türk kuru meyvelerini tanıttı. İlk olarak 5-7 Mayıs 2016 tarihleri arasında Çin Halk Cumhuriyeti'nin Şanghay kentinde gerçekleşen SIAL China Fuarı’na katılım sağlayarak kuru meyve ve Antep fıstığı ürünlerinin tanıtımını gerçekleştiren KMTG, 10-13 Mayıs 2016 tarihleri arasında ise Güney Kore’de Seul/Güney Kore Seoul Food and Hotel 2016 Fuarı’na katıldı. Kuru meyve sektörünün 1.4 milyar dolar seviyesindeki yıllık ihracat rakamını 2023 yılında 3 milyar dolara çıkarma hedefi olduğunu hatırlatan KMTG Başkanı Osman Öz, “2023 hedeflerine ulaşmak için Türkiye’nin kuru meyve ihracatında geleneksel ihraç pazarımız Avrupa Birliği’nden vazgeçmeden yeni pazarlara yoğunlaşmamız gerekiyor. Uzakdoğu bu açıdan önemli. Güney Kore kişi başı 31 bin dolar milli gelir ve dünyanın 13. Büyük ekonomisi. Uzakdoğu ülkelerinde yaptığımız tanıtım çalışmalarının önümüzdeki yıllarda meyvelerini toplayacağız” diye konuştu. EKONOMİ SERVİSİ
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.