30 Temmuz 2012 Pazartesi 11:26
946 Okunma
Londra'da kolay iletişim kuracaklar
Vodafone Türkiye, 27 Temmuz - 12 Ağustos tarihleri arasında yapılacak Londra Olimpiyat Oyunlarını izleyecek ‘Vodafone Red+' abonelerinin iletişimde sıkıntı çekmemesi için özel önlemler aldı.
‘Vodafone Red+' aboneleri oyunlar süresince İngiltere'de sadece özel müşterilere hizmet eden 6 Vodafone Cep Merkezi'nden ve kurye hizmetinden yararlanacaklar. Telefonun kaybedilmesi, çalınması veya teknik sorunlar çıkması halinde gereken destek sunulacak. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri hazırlık olarak Vodafone İngiltere'ye yeterli miktarda sim kart gönderdi. Ayrıca stoklarda Black Berry ve iPhone telefonlar da hazır tutuluyor. Telefonun çalınması, kaybolması veya zarar görmesi gibi durumlarda yeni telefonlar kurye ile en hızlı şekilde gönderilecek.
‘Vodafone Red+' aboneleri Londra'da iletişimle ilgili sorun yaşamaları halinde kendilerine özel İngiltere numarasını 24 saat boyunca arayarak hem Ingilizce hem de Türkçe destek alabilecekler. Destek hizmetinin koordinasyonunu sağlamak üzere Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri'nin oluşturduğu özel bir ekip de oyunlar boyunca haftada 7 gün, günde 24 saat görev yapacak.
Konuyla ilgili bir açıklama yapan Vodafone Türkiye Satış ve Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak müşterilerimize en kaliteli hizmeti sunmaya, onlara mükemmel bir deneyim yaşatmaya odaklanıyoruz. Olimpiyat oyunları süresince tüm dünyadan yüzbinlerce insan Londra'da olacak. Kalabalık ve yoğun tempolu bir ortam yaşanacak. Bu koşullarda Vodafone Red+ abonelerimize kesintisiz iletişim hizmeti sunmak için gerekli önlemleri aldık ve hazırlıklarımızı tamamladık. Müşterilerimizin, Vodafone'un global gücünden de yararlanarak sunacağımız bu özel hizmetten memnun kalacaklarına inanıyorum.”
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100