Bu haber kez okundu.

MARSHALL logosunu yeniledi
Türkiye'nin önde gelen boya markalarından Marshall, dünyanın en büyük küresel boya ve kaplama şirketi AkzoNobel'in küresel gücünü de ekleyerek yenilendi. Logosunu yenileyen AkzoNobel Marshall, yenilenme kapsamında kurumsal kimliği, mağaza yapılanması, bayi ve satış noktası sistemleri ile ürün ve hizmet yelpazesini de yeniledi. AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings, “Büyük değişikliklerin ve büyümenin olduğu 2011'i çok başarılı geçirdik. Arkamızda 58 yıllık büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir gelecek var” dedi. AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü de, 100 den fazla markaya sahip olan ve 80 ülkede bulunan AkzoNobel'in 16 milyar Euro cirosu olduğunu kaydederek, “Marshall da bu markalar arasında öncülerin başında geliyor. Nisan 2011'de Vietnam ve Kanada'da başlayan bu hareket, 2013 yılına kadar 54 pazarı kapsayacak şekilde tamamlanacak.  Logomuzu yenilerken, tüketicilerimizin de hayatlarını kolaylıkla yenilemeleri için birçok çözüm ve hizmetlerle geliyoruz” ifadelerini kullandı. Marshall, küresel marka vizyonuyla, öncelikle pazarda 6 milyon 200 bin adet ürün ambalajını yeniden, yeni kurumsal kimlik ve logosuyla etiketledi. Bu kapsamda 3500  Marshall satış noktasının tabelaları yenilendi.
EKONOMİ SERVİSİ
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100