Bu haber kez okundu.

Süper Final'den TV satışına doping

HALİL MEMİŞ - İSTANBUL

Süper Lig'de 2011-2012 sezonu bu hafta sona eriyor. Futbol şöleni, Türkiye liglerinin hemen ardından Haziran'da başlayacak Euro 2012 ile devam edecek. Futbol sevdalısı olduğu kadar teknoloji meraklısı da olan birçok kullanıcı, daha ileri özellikler sunan yeni televizyon modellerine büyük ilgi göstererek talep patlaması oluşturdu. Konu ile ilgili görüşlerini paylaşan Toshiba Türkiye Distribütörü TNB AŞ Genel Müdürü Aytaç Biter, futbolun ülkemizde çok sevildiğine işaret ederek, “Ligin çekişmeli geçen son çeyreği ile hareketlenen televizyon satışlarımız, Haziran ayında başlayacak Euro 2012'nin de etkisi ile ciddi şekilde artışa geçti” dedi.

Biter, şunları söyledi: “Özellikle 2D görüntüleri 3D'ye çeviren, entegre kamerasıyla kullanıcısını tanıyarak kişiye özel ayarları aktif duruma geçiren, USB üzerinden kayıt yapabilen ve Smart TV fonksiyonlarına televizyonlarımız çok fazla ilgi görüyor. Bu modeller görüntü yenileme hızına ve Full LED teknolojisine sahip.” Ürün taleplerine yetişmekte zorlandıklarını ifade eden Biter, “Amiral gemimiz notebook olmasına rağmen televizyonda kısa zamanda yakaladığımız ivme ile pazar payımızı yıl sonuna kadar yüzde 4 arttırmak istiyoruz” dedi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.