Açıklamaya göre, şirketin konsolide faiz amortisman vergi öncesi karı (FAVÖK*) 2,1 milyar lira ve FAVÖK marjı, ''mobil fiyat savaşları'' ve mobil büyümesine yapılan yatırımın maliyetine karşın yüzde 42 seviyesinde gerçekleşti. Açıklamada, yatırım harcamalarının bir önceki yıla oranla yüzde 123,6 artarak 1 milyar 158 milyon liraya ulaştığı bildirildi. Şirketin konsolide satış gelirlerinin 2009 yılının ilk yarısında 2008 yılının aynı dönemine kıyasla yüzde 3,5 artarak 5 milyar 149 milyon liraya ulaşırken, satış gelirindeki büyümenin ana unsurlarının GSM faaliyetleri (yüzde 14 artarak, 1 milyar 17 milyon liradan 1 milyar 157 milyon liraya ulaştı) ve ADSL faaliyetleri (yüzde 29 artarak 791 milyon liradan 1 milyar 21 milyon liraya ulaştı) olduğu belirtildi.