Bu haber kez okundu.

T.Telekom'un tanıtımında Cem Yılmaz şov!
Türk Telekom Kurumsal İlişkiler Başkanı Ahter Kutadgu, 2006 yılının Türk Telekom'un yapılanma yılı olduğunu belirterek, ''2007, şirket için performans yılı olacak. Türk Telekom'un benzersiz potansiyelini performansa dönüştüreceğiz'' dedi. ~|~


Kutadgu, Türk Telekom'un yeni dönem iletişim projelerinin tanıtımında yer alacak Cem Yılmaz'la birlikte bir basın toplantısı düzenledi.
Kutadgu, burada yaptığı konuşmada, Türk Telekom'un 167 yıllık köklü bir geçmişi olduğunu kaydederek, şirketin dünyanın 13'üncü, Avrupa'nın ise 5'inci büyük telekomünikasyon şirketi olduğunu anlattı.

2005 yılında özelleştirilen Türk Telekom'un, 2006 yılında ciddi bir yapılanma sürecinden geçtiğini aktaran Kutadgu, ''2007, şirket için performans yılı olacak. Türk Telekom'un benzersiz potansiyelini performansa dönüştüreceğiz'' dedi.
Kutadgu, ''Türkiye'nin yetiştirdiği büyük sanatçılardan biri'' olarak nitelediği Cem Yılmaz'ın 2008 yılı sonuna kadar Türk Telekom'un tanıtımına katkıda bulunacağını söyledi.
Yılmaz ile yapılan anlaşmanın Türk Telekom'un tüm kampanya ve reklamlarını kapsadığını dile getiren Kutadgu, ilk reklamın hangi tarihte olacağını söyleyemeyeceğini, ancak bunun çok uzak bir zaman olmadığını kaydetti.

ZAMLI FATURALAR...
Toplantıda soruları da yanıtlayan Ahter Kutadgu, Nisan ayında faturaların zamlı geleceğine ilişkin hatırlatmalar üzerine, ''Nisan ayında faturalarda ciddi zamlar olacağı bir yorum, gerçek değil...'' değerlendirmesinde bulundu.
Cem Yılmaz ise bu soruya ''Halledeceğim ben onu'' esprisiyle karşılık verdi. Türk Telekom'un ''sebil'' bir hizmet vermesinin düşünülemeyeceği görüşünü dile getiren Yılmaz, Kutadgu'ya dönerek, ''Belki de olacaktır, yapalım mı?'' dedi.

Cem Yılmaz, reklam kampanyalarıyla, tüketicinin rahatsız olduğu faturalara kendi fotoğrafının yapıştırılarak sorunun giderilmesinin mümkün olmadığına da değinerek, gazetecilere, ''Tüketicilerin (acaba kazıklanıyor muyum?) hissini benimle ekarte edemezsiniz'' diye konuştu.

Kutadgu, tarife ile ilgili gerekli açıklamaların yapıldığını anımsattı.
Yatırımlara ilişkin olarak da Kutadgu, ''Her yıl 1 milyar doları aşan yatırımlardan daha yoğun şekilde bahsedeceğiz'' diye konuştu.
Kutadgu, kampanyalardan ne beklendiğinin sorulması üzerine de, her ticari kuruluş gibi Türk Telekom'un da pazar payını, abone sayısını ve gelirlerini artırmayı hedeflediğini anlattı.

YILMAZ, YOUTUBE'U AÇTI
Cem Yılmaz, esprilerle sık sık katılımcıları güldürdü.
Masadaki, eski bir telefonu eline alarak ''Geleneksel sisteme dönüyoruz'' diyen Yılmaz, bunun daha ucuz olacağını kaydetti.
Yılmaz, bugüne kadar oynadığı reklam filmlerini markaya zarar vermeden, hasarsız bir şekilde tamamladığını aktararak, eğlenceli, sıcak yüzünün bazen ''gereğinden fazla yakın temasa'' neden olduğunu dile getirdi.

''Bizim hattı biraz daha ucuz hale getirebilir misin, yanında fazla hat var mı?'' benzeri söylemlerle karşılaşabileceğini belirten Yılmaz, eline aldığı telefonla şöyle konuştu:
 ''Sizin için ne yapabilirim? En fazla YouTube'u açabilirim. Bir telefon görüşmesiyle açabilirim yani, o kadar çevremiz var. Önce 1'i çevireyim, ilk sırada ya, önemli kişiler buradan aranıyordur. Alo? Graham Bell mi? YouTube'u açın. Evet, YouTube açıldı, hayırlı olsun.''

HATIRI SAYILIR PARA ALDIM
Yılmaz, büyük firmayla çalışmanın büyük sorumlulukları olduğunu ifade ederek, ''Türk Telekom'la boy ölçüşmem mümkün değil, yani hizmet kapasitesi olarak. Ben bir seferinde bir kişiyi memnun edebiliyorum'' dedi.
Hayatında belki de ilk defa bir markanın önüne geçmeyeceğini dile getiren Yılmaz, bir tüketici olarak tüketicilerin yanında olacağını, onların haklarını, hukuklarını savunmaya gayret göstereceğini söyledi.
Yılmaz, ne kadar ücret aldığına ilişkin bir soruya da, esprili bir şekilde, ''Hatırı sayılır bir para aldım. Bir gazetede bir rakam verilmiş. Ama o kadar değil, biraz daha fazla...'' dedi.

Daha önce oynadığı Telsim reklamlarının hatırlatılarak, bunun olumsuz bir etki yaratıp yaratmayacağının sorulması üzerine de Yılmaz, bu reklamın hala hatırlanıyor olmasının kendisi için bir başarı değerlendirmesi olduğunu söyledi.
Yılmaz, ''Hiçbir zaman reklamın soğuk yüzü olmak tarzım olmadı. Kuru sloganlarla işimiz yok. Elimden geldiğince markaya dokunmadan, tüketicinin yanında yer almaya çalışıyorum. Belki de pahalı bir reklam figürü olmamın nedeni budur'' diye konuştu.

REKLAM FİLMİ 2007 VE 2008'E DAMGASINI VURACAK
Cem Yılmaz, reklam konseptinin ne olacağının sorulması üzerine, henüz bir konsept oluşturulmadığını, geniş bir alana hitap ediyor olmanın fikir üretimini kolaylaştıracağını düşünmediğini söyledi.
Yılmaz, ''Bu konuda aklıma gelen bir şey yok. Ama 2007 ve 2008'e damgasını vuracak bir reklam filmi olacaktır. Ben kendimden başka bir şey beklemiyorum'' dedi.
Telekom gibi çok önemli bir firmayla anlaşmasının kendisini çok mutlu ettiğini belirten Yılmaz, sözlerini, ''Bugün olduğu gibi işin sonunda da umarım neşeli bir şekilde el sıkışırız'' diyerek bitirdi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100