03 Mart 2010 Çarşamba 00:00
156 Okunma
Tüketiciler en çok bankalardan şikayetçi
Çevre ve Tüketici Haklarını Koruma Derneği (ÇETKODER) Genel Başkanı Mustafa Göktaş, Şubat ayında ÇETKODER'e toplam 48 bin 330 şikayet ve başvuru yapıldığını bunun 13 binini de bankalara yapılan şikayet ve taleplerin oluşturduğunu açıkladı. ~|~

 

ÇETKODER Genel Başkanı Mustafa Göktaş Şubat ayında ÇETKODER yapılan şikayet ve istekleri değerlendiren yazılı bir açıklama yaptı. Göktaş, 81 il ve ilçelerinden Şubat ayında kendilerine yapılan müracaat ve şikayetlerin çoğunluğunun elektronik posta vasıtası ile yapılmış olduğunu belirtti. En çok şikayetin bankalardan olduğunu vurgulayan Göktaş, bankaların kredi kartı aidatı uygulamasına devam ettiğini ve bu hususta tüketici genel merkezine şikayet ve talep için 13 bin müracaat yapıldığını kaydetti. Göktaş, "Sabit telefonlarda uygulanan aylık sabit ücret uygulamasına büyük ölçüde tepki bulunmaktadır. Her ay telefonda alınan sabit ücret yüzünden vatandaş haksız yere mağdur edilmektedir. İkinci sırada bu şikayet ve talep vardır. Yurt geneli 7 bin 854 başvuru olmuştur. Ayrıca sabit telefon çekilmeden ADSL hizmeti verilmemesi, ADSL verilirken sabit hattını hiç kullanmayıp kapalı tutsa bile bunun için sabit ücret ödemesi hususunda, uygulamanın hak ve hukuk dışı olduğu yönündeki şikayet ve kaldırılması isteği ve bu yöndeki şikayet ve talepler ise 4 bin 350'dir" dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100