18 Nisan 2018 Çarşamba 17:11
Turizmdeki artışı tanıtım fırsatına çevirmeliyiz

Ülkemize gelen yabancı turistlerin yalnızca otellere girip çıkmakla sınırlı kalmaması gerektiğini kaydeden Palandöken, “Rus, Alman ve Çinli turist sayısında bu yaz artış bekleniyor. Nitekim 2018 yılı Çin'de ‘Türkiye Turizm Yılı’ olarak ilan edildi. Turist sayısındaki artışı ülkemizin ve yerli üretimlerimizin tanıtımında fırsata çevirmek için yeni konseptler belirlemeliyiz.

Yabancı turistler yalnızca otellerle sınırlı kalmamalı, gittikleri şehirlerin özelliklerini, yöresel ürünlerini tanımalı ve Türk insanının misafirperverliğini hissetmeli. Turistlerin bir sonraki sene yeniden Türkiye’yi tercih etmeleri için ülkemizin tanıtımı çok iyi yapılmalı.

Havaalanı, otogar ve otel gibi kalabalık noktalarda doğal güzelliklerimizin, yöresel ürünlerimizin ve yerli üretimlerimizin tanıtımını içeren broşürlerin dağıtımı zorunlu olmalı” şeklinde konuştu.
SELİM AYANOĞLU/İSTANBUL

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.