Bu haber kez okundu.

Vestel satış kanallarına yatırım yapmaya devam ediyor
İhracat lideri Vestel Türkiye pazarında da büyümeye devam ediyor. Türkiye'nin en büyük satış ağlarından birine sahip olan Vestel dağıtım kanalına iki yeni showroom ekledi. Türkiye'nin elektronik ve beyaz eşyada ihracat şampiyonu Vestel, iç pazara yönelik büyüme çalışmalarını sürdürüyor. Vestel, son olarak 28 Şubat 2004 Cumartesi günü, Etiler ve Gültepe semtlerinde açılışını yaptığı showroomlar ile İstanbul'daki satış ağına iki yeni halka daha ekledi. Vestel, Türkiye pazarındaki büyüme stratejisi kapsamında 2004 yılında toplam satış noktası sayısını 950'ye ulaştırmayı hedefliyor. Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş. Genel Müdürü Levent Hatay açılışlar sırasında yaptığı konuşmada "Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş olarak, 2003 yılında, hedefimiz olan %80'lik büyüme oranını geride bırakıp %120'ye yakın büyüme gerçekleştirdik. 2004 yılında da iç pazardaki büyümemizi sürdürüp %45 düzeyinde bir büyüme oranına erişmeyi hedeflemekteyiz." dedi. Bu büyümenin bir parçası ~|~olarak Vestel'in dağıtım ağının da hızlı bir büyüme gösterdiğini belirten Hatay, 2003 yılı için belirlenen 800 showroom'a ulaşma hedefini rahat bir şekilde aştıklarını, 2004 yılında ise bu rakamı 950'ye çıkartmayı amaçladıklarını söyledi.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100