Bu haber kez okundu.

Vodafone’dan otellere destek
EKONOMİ SERVİSİ
Turizmcilere rekabetçilik, verimlilik, tasarruf ve kârlılık sağlayan yenilikçi teknolojiler geliştiren Vodafone İş Ortağım’ın geliştirdiği Vodafone CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulaması, Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Başkanı Osman Ayık ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy’un katılımıyla düzenlenen basın toplantısında tanıtıldı. Vodafone’un müşteri ilişkileri yönetimi uygulaması Vodafone CRM, yıllık ortalama yüzde 7 büyüyen Türk turizminin potansiyelini gerçekleştirmesine katkıda bulunacak. Vodafone CRM ile turizmciler altyapı yatırımı ve yazılım maliyeti endişesi yaşamadan müşteri ilişkileri yönetimiyle işlerini büyütebilecek.  
CRM ile turizmciler, toplu e-posta ve toplu SMS çözümüyle yüzde 35 daha fazla müşteri adayına erişebiliyor. 
Toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi: “Türkiye’de dijitalleşmeden en çok faydalanacak sektörlerden biri olan turizmi çok önemsiyoruz. Ülke ekonomisinin can damarlarından turizmin ekonomiye güçlü katkısını sürdürebilmesi için iş kapasitesini artırması gerekiyor. Turizm sektöründe en büyük ihtiyaç, daha çok müşteriye ulaşmak ve müşteri bağlılığı yaratmak... Bunun için müşterilerle sürekli iletişimde olmak ve mevcut rekabet ortamında mesajlarının ulaşmasını sağlamak büyük önem taşıyor. Eskiden müşteriye 3 günde geri dönüş yapmak yeterli gelirken, bugün müşteri memnuniyeti için 3 saat içinde dönülmesi gerekiyor. Bu noktada şirketlerin imdadına Müşteri İlişkileri Yönetimi, yani CRM (Customer Relations Management) teknolojisi yetişiyor.” 

Turizmden ekmek yiyenlerin sayısı artıyor

TÜROFED Başkanı Osman Ayık ise “Türkiye’deki kayıtlı yatak kapasitesinin yüzde 80’ini kapsayan TUROFED olarak Vodafone ile turizm kapasitemizin artırılması hedefiyle iş birliğimizi hayata geçirmenin gururu içerisindeyiz. Dünya Turizm Örgütü’ne göre 2014’te turizmde yaşanan global artış yüzde 5. Turizm bugün Türkiye’de 26 milyar dolarlık bir iş hacmi yaratıyor. Turizm sektöründe çalışan sayısı 2013’te yüzde 17 arttı. Turizmin ülke istihdamındaki payı da aynı dönemde yüzde 6.2’den yüzde 6.8’e yükseldi. Turizm sektörünü Vodafone teknolojisiyle CRM çözümünden faydalanmaya davet ediyoruz” dedi.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100