Yabancının gözü Türk ayakkabısında
İstanbul’da 49’uncusu düzenlenen AYSAF Uluslararası Ayakkabı Yan Sanayi Fuarı, yurt dışından büyük ilgi gördü. Azerbaycan, Suriye, Tunus, İran, İtalya, Almanya ve Fransa’nın aralarında yer aldığı çok sayıda ülkeden alıcılar katılımcılarla iş teması kurdu
04.03.2013 00:00:00
YENİ MESAJ / İSTANBUL
İstanbul’da 28 Şubat - 2 Mart 2013 tarihleri arasında gerçekleştirilen AYSAF Uluslararası Ayakkabı Yan Sanayi Fuarı’nda yerli satıcılarla yabancı alım grupları arasından önemli iş bağlantıları sağlandı.
Avrupa’da konusunda en büyük ikinci fuar olma özelliğiyle ön plana çıkan AYSAF, açık kaldığı 3 gün boyunca yabancı ziyaretçi akınına uğradı. CNR Holding Fuarcılık Grubu CEO’su Cem Şenel, organizasyonu 3 bin 500’ü yurt dışından olmak üzere üç günde toplam 25 bin 983 profesyonelin ziyaret ettiğini söyledi. Fuardan çok memnun olduklarını belirten katılımcı firmalar, yurt dışından gelen alıcı firmalarla önemli iş görüşmelerine imza attılar. Katılımcı firmalar AYSAF’ta Ukrayna, Azerbaycan, Suriye, Tunus, İran, İtalya, Almanya ve Fransa’nın aralarında bulunduğu çok sayıda ülkeden alıcıyla görüşerek önemli miktarlarda sipariş aldı. 350 firmanın katılımıyla 30 bin metrekare alanda gerçekleştirilen fuarda, İtalya başta olmak üzere Almanya, İspanya, Çin, Japonya, Hindistan, Portekiz, ABD, İran, Tayvan, Tayland, Arjantin, Avusturya, Slovenya, Fransa, Gürcistan, Hollanda, İsrail, Romanya, Slovakya, Ukrayna ve Mısır’ın da aralarında bulunduğu 26 ülkeden çok sayıda firma stand açtı.
Yeni trend kiremit rengi ve lacivert
Taban, iç taban, ökçe, kalıp, aksesuar, deri, kösele, suni deri, ayakkabı tekstili ve lamine edilmiş ürünler, vardola, yapıştırıcı ve yüzey hazırlayıcılar, deri ve taban finisaj ürünleri, makine, yedek parça ve CAD/CAM yazılımlarının yer aldığı fuarda önümüzdeki sezonun ayakkabı taban renkleri belirlendi. AYSAF’a katılan firmalar bu yıl kahverengi ve siyah ayakkabı tabanının yanında, kiremit ve lacivert tabanın tercih edileceğini söyledi. Deri de troplu ve yakmalı ürünlerin yeni trend olduğunu belirten firmalar, önümüzdeki sezon süetin de yine tercih edilecek ürünler arasında yer alacağını ifade etti.
İstanbul’da 28 Şubat - 2 Mart 2013 tarihleri arasında gerçekleştirilen AYSAF Uluslararası Ayakkabı Yan Sanayi Fuarı’nda yerli satıcılarla yabancı alım grupları arasından önemli iş bağlantıları sağlandı.
Avrupa’da konusunda en büyük ikinci fuar olma özelliğiyle ön plana çıkan AYSAF, açık kaldığı 3 gün boyunca yabancı ziyaretçi akınına uğradı. CNR Holding Fuarcılık Grubu CEO’su Cem Şenel, organizasyonu 3 bin 500’ü yurt dışından olmak üzere üç günde toplam 25 bin 983 profesyonelin ziyaret ettiğini söyledi. Fuardan çok memnun olduklarını belirten katılımcı firmalar, yurt dışından gelen alıcı firmalarla önemli iş görüşmelerine imza attılar. Katılımcı firmalar AYSAF’ta Ukrayna, Azerbaycan, Suriye, Tunus, İran, İtalya, Almanya ve Fransa’nın aralarında bulunduğu çok sayıda ülkeden alıcıyla görüşerek önemli miktarlarda sipariş aldı. 350 firmanın katılımıyla 30 bin metrekare alanda gerçekleştirilen fuarda, İtalya başta olmak üzere Almanya, İspanya, Çin, Japonya, Hindistan, Portekiz, ABD, İran, Tayvan, Tayland, Arjantin, Avusturya, Slovenya, Fransa, Gürcistan, Hollanda, İsrail, Romanya, Slovakya, Ukrayna ve Mısır’ın da aralarında bulunduğu 26 ülkeden çok sayıda firma stand açtı.
Yeni trend kiremit rengi ve lacivert
Taban, iç taban, ökçe, kalıp, aksesuar, deri, kösele, suni deri, ayakkabı tekstili ve lamine edilmiş ürünler, vardola, yapıştırıcı ve yüzey hazırlayıcılar, deri ve taban finisaj ürünleri, makine, yedek parça ve CAD/CAM yazılımlarının yer aldığı fuarda önümüzdeki sezonun ayakkabı taban renkleri belirlendi. AYSAF’a katılan firmalar bu yıl kahverengi ve siyah ayakkabı tabanının yanında, kiremit ve lacivert tabanın tercih edileceğini söyledi. Deri de troplu ve yakmalı ürünlerin yeni trend olduğunu belirten firmalar, önümüzdeki sezon süetin de yine tercih edilecek ürünler arasında yer alacağını ifade etti.