12 Eylül 2004 Pazar 00:00
238 Okunma
Yeni yıl için promosyon hazırlıkları
Firmalar, yeni yıl için, kalemden anahtarlığa, çakmaktan ajandaya ve masa saatine kadar çok sayıda çeşidi bulunan promosyon ürünlerinin siparişlerini vermeye başladı.

Bu yıl sektörde dijital ürünlerin ağırlığı hissedilirken, ajanda ve kalemler de önemini hala koruyan promosyon ürünleri arasında yer alıyor.

Promosyon şirketi sahibi Enes Konuş, firmaların tanıtımlarına katkı sağlamak amacıyla yılın belli dönemlerinde promosyon çalışmaları yaptığını söyledi.

Bunun müşteri ile firma arasındaki ilişkiyi daha da güçlendirdiğini ifade eden Konuş, promosyonun ise firmaların büyüklüğüne göre çeşitlilik gösterdiğini anlattı.

İlaç firmaları başta olmak üzere, otomotiv, metal sanayi, tekstil ve un firmalarının diğer sektörlere göre promosyona daha çok önem verdiğini kaydeden Konuş, şunları söyledi:

"Günümüz rekabet koşullarında firmaların, rakiplerini geride bırakarak istediği satışı yapabilmeleri için, promosyon gerçekten büyük önem taşıyor. Yeni firmalar tanıtımları için, eski ve köklü~|~ firmalar ise müşterileriyle aralarındaki iyi ilişkilerin devamı için promosyonu tercih ediyor. Bugün promosyon yapmayan firma çok azdır. Biz bile promosyon tanıtımı için promosyon yapıyoruz. İşlerimizin daha iyi olması için buna ihtiyaç duyuyoruz."
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner122

banner121