13 Temmuz 2007 Cuma 00:00
177 Okunma
''Yetkili Serviste Aracım Güvende'' kampanyası
Otomobil Yetkili Satıcıları Derneği'nin (OYDER) otomobil markalarının desteği ile başlattığı "Yetkili Serviste Aracım Güvende" kampanyası ile araç alırken gösterilen özenin, aracın bakımı için de gösterilmesi hedefleniyor.
~|~


Kampanyanın tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan OYDER Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Taşar, OYDER'in son yıllarda artan rekabetle birlikte kabuk değiştirmeye başladığını, blok muafiyetinin de devreye girmesiyle gelişen koşullara ayak uydurduğunu anlattı.
OYDER'in iç pazara katkısına değinen Taşar, "Hiçbir üretici iç pazarı canlı olmayan bir yere yatırım yapmaz. OYDER'in pazara katkısı artarak devam ediyor' diye konuştu.
Otomotiv pazarında müşteri memnuniyetinin önemini vurgulayan Taşar, şunları kaydetti:
"Yetkili satıcılar olarak bizler müşteri memnuniyetine çok inanıyoruz. Yetki satıcıların hizmetlerinin 'pahalı' olduğu yönünde tüketicilerde bir algılama var. Bu algılamayı değiştirmek için çalışıyoruz. Tüketiciler otomobil alırken gösterdiği titizliği satış sonrası hizmetler konusunda göstermiyor. Biz artık kendimizi perakendeci olarak adlandırıyoruz. Bu anlayışla organize olarak, müşterinin her türlü ihtiyacını karşılamaya çalışacağız. Satışını gerçekleştirdiğimiz markaların desteğini de alarak başlatığımız bu kampanya, perakendecilik yolunda attığımız ilk adımdır. Müşteriye artık daha yakın olmak istiyoruz."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100