05 Nisan 2017 Çarşamba 17:20
Galatasaray'dan Nazifoğlu yalanlaması

Galatasaray, Serhat Ulueren’in Vatan Gazetesi’ndeki köşe yazısında dile getirdiği Levent Nazifoğlu’nun Eren Derdiyok transferinden 50 bin Dolar prim aldığı iddialarını yalanladı. Galatasaray resmi internet sitesinden konuya ilişkin yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Sportif A.Ş eski Yönetim Kurulu Üyesi Levent Nazifoğlu’nun, Serhat Ulueren’in Vatan Gazetesi’ndeki köşe yazısında dile getirdiği gibi Eren Derdiyok transferinden 50 bin Dolar prim aldığı yönündeki iddia tamamen asılsızdır. Galatasaray Spor Kulübü’nde görev yapan hiç kimsenin böyle bir şeye tenezzül etmesi mümkün değildir. Tüm Galatasaraylılardan, "Çamur at izi kalsın" tarzındaki bu tür mesnetsiz iddialara itibar göstermemelerini önemle rica ederiz."

Son Güncelleme: 05.04.2017 17:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner137