Bu haber kez okundu.

Geliri 618 milyon lira olacak
Spor verileri hakkında analiz yapan Repucom firmasının araştırmasında, şampiyonluk ödülü, UEFA Şampiyonlar Ligi'ne katılım payı, maç biletlerinden ve kulüp ürünlerinin satışından elde edeceği miktar ile Leicester City'nin 150 milyon sterlin gelir elde edebileceği belirtildi. Leicester City'nin yapması muhtemel yüksek sponsorluk anlaşmaları ve taraftar sayısını dünya genelinde yükseltmesinin de elde edeceği gelirin artmasını sağlayacağı ifade edildi. Firma yöneticisi Spencer Nolan, Leicester City'nin gelecek sezon UEFA Şampiyonlar Ligi'nde mücadele ederek Avrupa ve diğer kıtalarda milyonlarca futbolsever tarafından izleneceğini, bu durumun kulübün ticari değerini yükselteceğini söyledi. Kulübün popülaritesinin sosyal medya aracılığıyla hızla büyüdüğüne işaret eden Nolan, "Taraftar sayısının ne kadar hızla artacağını tahmin etmek için henüz çok erken. Örneğin, Asya'da baktığımızda, sosyal medya bize bu konuda yaşanacak artış hakkında önemli ipuçları veriyor." değerlendirmesinde bulundu.

Sosyal medyada Leicester City akımı
Kulübün sosyal paylaşım sitesi Facebook'taki resmi hesabı, geçen sezondan bu yana yüzde 540 artışla 4 milyon 200 bin kişi tarafından takip edilmeye başlandı. Bu durum, spor kulüpleri arasında sosyal medya tarihindeki en hızlı yükselişler arasına şimdiden girdi.  Kulübün Taylandlı sahibi milyarder işadamı Vichai Srivaddhanaprabha, Cezayirli yıldız futbolcusu Riyad Mahrez ve İtalyan teknik direktörü Claudio Ranieri sayesinde bu ülkelerde Leicester City'yi takip edenlerin sayısında da rekor artışlar yaşandığı kaydedildi.  Leicester City'nin bu sezonki maçlarının televizyondan izlenme oranının dünya genelinde önceki yıla oranla yüzde 23 yükseldiği, bu nedenle yönetimin büyük gelirli sponsorluk anlaşmaları imzalaması ihtimalinin çok yüksek olduğu vurgulandı. 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.