01 Ocak 2014 Çarşamba 00:05
1029 Okunma
2013’te en çok şikayet e-ticarete
2013’de şikayetlerin yüzde 22’sini internet sektörü aldı. Her geçen gün artış gösteren internet kullanımındaki yoğunluk, beraberinde de şikayetlerin yaşanmasına neden oldu. İyi niyetli olmayan internet siteleri tarafından stoklarda bulunmayan ürünlerin satışa sunulması, satın alınan ürünlerin beklenildiği gibi teslim edilmemesi ve ayıplı ürün ya da hizmet sunan siteler, e-ticaret sektörünü baltalarken tüketicileri de mağdur etti. Tüketici şikayetlerinde 2. sırayı yüzde 16’lık oranla bankacılık sektörü aldı. Tüketiciler en çok ödedikleri kredi kartı yıllık komisyonlarından şikayetçi oldu. Çağrı merkezleri sorun çözme, komisyon ve hesap işletim ücretleri, kredi kullanan vatandaşlardan habersiz alınan sigorta ücretleri, tüketici şikayetlerinin gündemini oluşturdu. Tüketicilerin en fazla şikayet ettiği üçüncü sektör ise yüzde 11 şikayet oranı ile iletişim olurken en fazla şikayeti ise gsm operatörleri aldı. En fazla sorun yaratan konu açık hatlardı, binlerce vatandaş icralık oldu, almadığı hizmetlerin ücretini ödedi. Kampanyalarla tüketicilerin dikkatini çekmeye çalışan operatörler ise tüketiciyi arada bırakarak mağduriyete neden oldu. HABER MERKEZİ
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100