Bu haber kez okundu.

ADSL'de tarife isyanı
Tüketiciler Derneği (TÜDER) Genel Başkanı Engin Başaran, "ADSL tarifesinin tüketicileri çıldırttığını" söyleydi. ~|~ Tüketiciler Derneği (TÜDER) Genel Başkanı Engin Başaran, "ADSL tarifesinin tüketicileri çıldırttığını" söyleyerek derneğe dün 10.00?16.00 saatleri arasında e?posta yoluyla iletilen ADSL şikayet sayısının 1278 olduğunu bildirdi.

Türk Telekom yetkililerinin, geçen eylül ayında düzenlenen Bilişim Fuarı'nda "ADSL abone artışında dünyada birinci sırada olduklarını" açıkladıklarını hatırlatan Başaran, şunları kaydetti:"Ancak görülüyor ki, abonelerin teveccühü ve ilgisi Türk Telekom tarafından karşılanamıyor. Günde 5 bin kişinin abone olduğu Türk Telekom'un ADSL hizmeti alarm veriyor. Haberleşme özgürlüğünün bugünkü adı diyebileceğimiz internet hizmetlerine abonelerin ilgi ve ihtiyacı, Türk Telekom'un tekelci anlayışı, servis ve satış sonrası hizmetlerin verilmemesi, tarife ve kapasite ile ilgili çelişkili uygulamalar nedeniyle karşılanamıyor. 2004'te, 454 bin ADSL abonesi bulunan Türk Telekom, 2005 eylül ayı itibariyle 1 milyon abone hedefini geçti".
Engin Başaran, ADSL hizmetleri üzerinden alınan vergileri "internet üzerinde kara bir leke" olarak niteleyerek, satış sonrası hizmet sunulamaması nedeniyle de tüketicilerin telefon hatlarında mağdur edildiğini ileri sürdü.

Tüketici mağduriyetleri ortadan kaldırılmalı

Özellikle Türk Telekom özelleştirmesinin gündeme geldiği tarihten beri ADSL abonelerinin mağduriyetlerinin arttığını öne süren TÜDER Genel Başkanı Başaran, şu görüşleri savundu:
"Son birkaç hafta içinde İstanbul başta olmak üzere büyükşehirlerde ADSL aboneleri, tam bir vurdumduymazlık ve duyarsızlıkla karşı karşıyadır. Özelleştirme İdaresi Başkanlığı'nın 9 Kasım tarihi itibariyle OGER Telekom'a devre hazırlandığı Türk Telekom, ADSL hizmetleri sınavında sınıfta kalmıştır."
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100