Bu haber kez okundu.

Günlük hayatın vazgeçilmez bir parçası haline gelen cep telefonu hizmetlerine ilişkin kampanya ve tarife çeşitliliği, başdöndürücü bir noktaya gelmiş durumda. Tarifelerle ilgili yeterince bilgi sahibi olunmaması nedeniyle zaman zaman tüketicilerin kafaları karışabiliyor. Bu kafa karışıklığını önlemek için yeni düzenlemeler yapıldı. Tüketicilerin mağdur olmaması için bilgilendirme seferberliği başlatılacak. Bu amaçla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından “Tüketici Bilgilendirme Rehberi” hazırlandı. Cep telefonu kullanan vatandaşların merak ettikleri bütün soruların cevaplarının yer aldığı bu rehberler pano haline getirilerek GSM bayilerine asılacak, broşür şeklinde bastırılıp dağıtılacak veya internet sitelerinde duyurulacak. Tüketici Bilgilendirme Rehberinde, bilgilendirme yapılacak başlıklardan bazıları şöyle: "Mobil haberleşme hizmetlerinde abonelik tesis ederken dikkat etmem gereken hususlar nelerdir? Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim? Tarife ücreti değişikliği durumunda yapılması gerekenler? Taahhütlü tarife nedir ve neden tercih edilmeli ya da edilmemelidir? Taahhütlü tarife aboneliğimi istediğim zaman sonlandırabilir miyim? Faturam tarifemde belirtilen tutardan fazla geldi. Ne yapmalıyım? Mobil telefon cihazı alırken nelere dikkat edilmelidir? Cihazımı kaybettim/çaldırdım. Ne yapmam gerekir?" HABER MERKEZİ
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100