08 Temmuz 2003 Salı 00:00
575 Okunma
Cola Turka'dan müthiş start

Her geçen gün ürün yelpazesini artıran ve istikrarlı bir büyüme politikası izleyen Türkiye'nin gıda devi Ülker, gazlı içecek piyasasının yüzde 60'ını oluşturan kola pazarına da el attı. Geçtiğimiz yıl Çamlıca Gazozu, Sunny ve Link ile gazlı içecek pazarına adım atan Ülker, "ColaTurka" markasıyla da kola pazarına da iddialı bir giriş yaptı. Ülker, pazar gününden itibaren raflardaki yerini alan ColaTurka markasını uluslararası markaları rakip olarak öne çıkartıyor.

Her geçen gün ürün yelpazesini artıran ve istikrarlı bir büyüme politikası izleyen Türkiye'nin gıda devi Ülker, gazlı içecek piyasasının yüzde 65'ini oluşturan kola pazarına da el attı. Geçtiğimiz yıl Çamlıca Gazozu, Sunny ve Link ile gazlı içecek pazarına adım atan Ülker, "ColaTurka" markasıyla da kola pazarına da iddialı bir giriş yaptı. Ülker, pazar gününden itibaren raflardaki yerini alan ColaTurka markasını uluslara~|~rası markaları rakip olarak öne çıkartıyor.

Çırağan'da görkemli tanıtım

ColaTurka, Ülker Tüketici Grubu Başkanı Taner Karamollaoğlu, Başkan Yardımcısı Kuthan Erginbilgiç ve Ürün Grup Müdürü Şebnem Nasi'nin katıldığı bir toplantıyla kamuoyuna tanıtıldı.Karamollaoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada tüketici ve perakendeciden "Neden kola çıkartmıyorsunuz?" şeklinde talepler aldıklarını belirterek, ürünün performansının çok iyi olduğunu söyledi.Pazarda kuvvetli ve başarılı çalışmalar yapan rakipleri olduğunu kaydeden Karamollaoğlu, "Yıl sonuna kadar yüzde 25'lik bir pazar payı hedefliyoruz" dedi. Karamollaoğlu, bir soru üzerine diet kolanın da kısa zamanda çıkacağını bildirdi.

Uluslararası markalarla

kıyasıya rekabet

Ülker Ürün Grup Müdürü Şebnem Nasi de, Türkiye'de gazlı içecek pazarının yüzde 65'ine uluslararası 2 markanın sahip olduğunu belirterek, "Bu pastanın yüzde 65'inde biz niye yokuz diye sorguladıkve bir kola markası yaratmaya karar verdik" dedi. ColaTurka'yı çıkarırken odak noktalarının tüketici olduğunu, tüketici üzerinde yaptıkları araştırmalara göre, piyasada yeni çıkacak ürünün özgünlük ve kendine güven unsurlarını taşımasının ön plana çıktığını anlatan Nasi, ColaTurka'yı "Bizim kolamız" diye nitelendirdi. Deneyenlerin yüzde 80'ninin bu ürünü çok beğendiğini, yüzde 84'ünün içimini kolay bulduğunu ifade eden Şebnem Nasi, bu oranlarla yeni ürünlerinin pazar lideriyle aynı değerleri paylaştığını dile getirdi.

Reklam ABD'de çekildi

Kolalı içeceklerin anavatanı ABD'nin en büyük kenti New York'ta çekilen ColaTurka reklamlarında, Hollywood'un komedilerinin ünlü yıldızı Chevy Chase başrolde oynuyor. Amerika'nın Kemal Sunal'ı olarak nitelendirilen Chase, ColaTurka reklamında tipik bir Amerikan aile reisini canlandırıyor. Yönetmenliğini Sinan Çetin'in yaptığı reklam filminde Chevy Chase dışında, figüranlar dahil 63 Amerikalı oyuncu rol aldı. Nil karaibrahimgil'in sözlerini yazdığı ve müziğini yaptığı reklamda, şarkıyı genç Türkücü Kubat seslendiriyor.

t Recep BAHAR
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100