20 Nisan 2015 Pazartesi 00:02
660 Okunma
En ucuz ürünler internetten alınacak

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen 18. Araştırma Zirvesi, geçtiğimiz hafta İstanbul’da gerçekleştirildi. TÜAD Başkanı ve GFK Özel Araştırmalar Genel Müdürü Fulya Durmuş, açılışta yaptığı değerlendirmede, “Dijital dünya ile birlikte pazarlamanın ve iletişimin geleceği nasıl şekillendireceği, araştırmanın da bu dönüşüm içinde aldığı konum giderek önem kazanıyor” dedi. Çaytaş Yönetim Kurulu Başkan Vekili Yavuz Sütlüoğlu da, bütün markaların amacının satmak olduğunu, bunun için de akıllı veriye ihtiyaç duyulduğunu belirterek, Çaykur olarak düzenli bir şekilde araştırmalardan faydalandıklarını aktardı. 

Alışveriş sanal ortama kayıyor

E-ticaret ve dijital alışverişin geleceği panelinde Nielsen Satış Etkinliği ve Tüketici Araştırmaları Direktörü Didem Şekerel Erdoğan, e-ticaret ve dijital alışverişle ilgili yaptıkları sokak röportajlarını paylaştı. Sokaktaki insanlar için dijital alışverişin artıları şöyle:

1. Mağazadan alışveriş yapmak yoruyor, gecenin bir yarısı evden alışveriş yapılabiliyor.

2. Ürünleri ve kampanyaları karşılaştırma şansı var.

3. En uygun fiyatlı ürünler sadece internette bulunabiliyor.

Peki, beş yıl sonra dijital alışverişin geleceğini sokaktaki insanlar nerede görüyorlar?

1. En ucuz ürünün bulunabileceği tek mecra olacak.

2. Online olmayan bir alışveriş biçimi kalmayacak.

3. Arabayla geçerken siparişinizi alabilecek kadar kullanım kolaylığı sağlayacak. EKONOMİ SERVİSİ 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100