Bu haber kez okundu.

Havaalanında kuyruklar can sıkıyor
Havaalanları lounge’lar, duty-free mağazaları ve kafeleriyle uçuş öncesinde keyifli bir deneyim sunsa da kimi zaman yaşanan rötarlar ve oluşan uzun kuyruklar yolcularda stres oluşturabiliyor. Skyscanner, havaalanında yolcuları rahatsız eden davranışları araştırdı.
Seyahatseverlere göre uçuş kapılarında ve check- in kuyruklarında araya kaynamak, yüzde 41 oy ile en rahatsız edici davranışların başında geliyor. Yayılarak birden fazla koltuk kaplamanın yüzde 17, bagaj alım sırasında başkalarına yer açmamanın ise yüzde 11 oy alması, yolcuların bencil davranışlardan rahatsız olduğunu gösteriyor. Güvenlik kontrolü için kuyrukta beklerken hazırlanmayıp, ancak kendisine sıra geldiğinde bavulundaki dizüstü bilgisayar ve sıvıları çıkararak zaman kaybettirmek ise yolcuları en rahatsız eden üçüncü davranış olarak dikkat çekiyor. Seyahetseverleri rahatsız eden diğer davranışlar ise yüzde 8 ile uçağa binmeden önce sarhoş olmak, yüzde 7 ile check-in esnasında ağırlık sınırına takılıp bavulunu baştan
yerleştirmek ve yüzde 5 ile tekerlekli bavulla diğer yolcuların ayağının üstünden geçmek olarak sıralanıyor. Seyahetseverlerin sadece yüzde 1’i çocuklarını bavullarının üstüne oturtup taşıyanların ayağa dolanmasından rahatsız.
EKONOMİ SERVİSİ
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.