18 Mayıs 2004 Salı 00:00
176 Okunma
İSKİ'den ?gölge müşteri' uygulaması
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin bağlı kuruluşlarından İSKİ, müşteri şikayetlerini ortadan kaldırmak veİSKİ çalışanlarını daha sağlıklı denetleyebilmek için "gölge müşteri" uygulaması başlattı. Uygulamayla ilgili bilgi veren İSKİ Genel Müdürü Dursun Ali Çodur, kurumu müşteri odaklı bir gözle analiz etmek için GENAR Araştırma Eğitim Danışmanlık Şirketi'ne "Müşteri Memnuniyeti Araştırması" yaptırdıklarını bildirdi. Araştırmaya göre, abonelerin yüzde 88.2'si İSKİ hizmetlerinden genel olarak memnun olduğunu, yüzde 10.1'lik kitle de memnun olmadığını açıkladı. Araştırmada, abonelerin yüzde 32.9'u şebeke suyu içtiğini, yüzde 9.2'si şebeke suyunu arıtarak içtiğini, yemek ve temizlikte kullandığını, yüzde 39.2'si içmediğini, yüzde 4.3'ü bazen içtiğini, yüzde 14.3'ü sadece temizlikte kullandığını belirtti.~|~
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner122

banner121