Bu haber kez okundu.

‘İstenmeyen mesaj’ şikayetleri 35 bini aştı
Elektronik ticarette 1 Mayıs'ta yürürlüğe giren yeni düzenlemelerin ardından, pazarlama ve tanıtım amaçlı, istenmeyen mesaj, arama ve e-posta gibi uygulamalar için vatandaşlardan gelen şikayet sayısı 35 bini aştı. Gümrük ve Ticaret Bakanlığının "Ticari Elektronik İleti Şikayet Sistemi" üzerinden toplam 35 bin 363 şikayet yapılırken, şikayet türlerinde istenmeyen SMS'ler ilk sırayı yer aldı.
Buna göre, vatandaşlar tarafından istenmeyen SMS'ler için 32 bin 405 şikayet yapıldı. Öte yandan sesli aramalar için 2 bin 124, e-postalar için de 834 şikayette bulunuldu. Düzenlemeye göre, pazarlama ve tanıtım amaçlı ve izinsiz gönderilen SMS, arama, e-postalarla ilgili şikayetler Gümrük ve Ticaret Bakanlığına, elektronik haberleşme sektöründe hizmet veren işletmecilerin abonenin isteği dışında gönderdiği pazarlama ve tanıtım amaçlı SMS ve e-postalar konusundaki şikayetler ise Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) yapılıyor.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100