Bu haber kez okundu.

Kriz ?alo'nun oranını düşürdü
Türk Telekom'un krizle birlikte abone sayısında artış kaydedilmesine rağmen, konuşma oranı yüzde 15 oranında düştü

Ekonomik kriz hayatın birçok alanında insanları tasarrufa yönlendirirken, haberleşme sektörü de bundan etkilendi. Türk Telekom 2. Bölge Müdürü Naci Yılmaz, abone sayısının arttığını, ancak telefonla konuşma sürelerinde yüzde 10?15 oranında azalma olduğunu söyledi.

Yılmaz, 2. Bölge Müdürlüğü`nün Antalya`dan Çanakkale`ye uzandığını belirterek, ekonomik krize rağmen abone sayısında artış olduğunu, İzmir'de yaklaşık bir yıl içinde 25 bin 500, bölgede ise 62 bin yeni abone kaydettiklerini söyledi. Abone sayısındaki artışa rağmen kontör sayısında, yani konuşma sürelerinde yüzde 10?15`lik düşüş olduğunu bildiren Yılmaz, şunları söyledi:

"Ekonomik kriz nedeniyle abonelerimiz telefon konuşmalarında daha tasarruflu davranıyor. Konuşma süreleri kısaldı, kontör sayıları azaldı." ~|~
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100