17 Şubat 2009 Salı 00:00
141 Okunma
Perakende 2009'da daha karamsar
Davos toplantısında açıklanan 12. Yıllık Küresel CEO Araştırması, perakende sektörü CEO'larının şirketlerinin 2009'da büyümesine olan güveni hiç olmadığı kadar düşük seviyelerde olduğunu ortaya koydu ~|~

 

Araştırma kapsamında görüşülen 64 perakende sektörü CEO'sunun sadece yüzde 14'ü gelecek bir yıl içerisinde şirketlerinin cirosunu yükseltebileceklerine inanıyor; bu oran geçtiğimiz yıl yüzde 44 düzeyindeydi. PricewaterhouseCoopers Küresel Perakende ve Tüketici Ürünleri Sektörü Lideri Carrie Yu sonuçlarla ilgili olarak, "Zorlu ekonomik koşullar göz önüne alındığında perakende sektörü CEO'larının geçtiğimiz yıla kıyasla daha az güvene sahip olmaları şaşırtıcı değil. Mevcut ekonomik durgunluk ve daralma, tüm dünyadaki insanları etkilerken tüketici güveninde de ciddi bir düşüşe neden oldu. Tüketici harcama modellerinde ortaya çıkan değişiklik, perakende sektörünü aniden ve ciddi bir şekilde etkiledi. Tüketiciler kemerlerini daha da sıkacaklar, bu nedenle otomobil, lüks ürünler, beyaz eşya gibi yüksek fiyatlı ürünler, zaruri olmayan satın almalar ve gayrimenkul için yapılan harcamalar azalmaya devam edecek" dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner122

banner121