16 Aralık 2011 Cuma 00:00
1088 Okunma
Reklamcıların şampiyonlar ligi İstanbul'da düzenleniyor
Global ölçekte reklamcılığın şampiyonlar ligi, geçen sene olduğu gibi bu yıl da İstanbul'da düzenleniyor. Kıtalararası Reklamcılık Kupası adlandırılan etkinliğe protestocu kimliği ile öne çıkan Slovenyalı felsefeci Zizek de katılacak ~|~

EKONOMİ SERVİSİ

Kıtalararası Reklamcılık Kupası (Intercontinental Advertising Cup), dünyadaki reklam ve fikir dehalarını 26-27 Ocak 2012'de İstanbul'da buluşturacak. Cumhurbaşkanlığının desteklediği 'The CUP - Kupa' olarak bilinen yarışma 2011 yılında dört kıtada uluslararası yarışmalarda ödül kazanan işler arasından 'iyilerin iyisini' seçecek. Yarışma ile beraber yapılacak olan Yaratıcılık Zirvesi ise İstanbul'da dünyanın farklı sektörlerden en nitelikli profesyonellerini ağırlayacak. Yarışmanın ev sahibi geçen sene olduğu gibi bu sene ve önümüzdeki üç sene Avrupa'da reklam yatırımlarında diğer ülkelerin açık ara önünde olan Türkiye. Kıtaları birleştiren Intercontinental Advertising Cup (IICAC), Türkiye Cumhuriyeti ve Slovenya Cumhurbaşkanlıkları himayesinde, Marketing Türkiye ve MMI organizasyonuyla gerçekleştiriliyor. Reklamcılar Derneği'nin verilerine göre, Türkiye reklam sektörü 2011 ilk 6 ayında, 2010 yılının aynı dönemine göre yüzde 24'lük bir büyüme gerçekleştirdi. Türkiye'de İlk 6 ayda toplam 2 milyar 277 milyon TL reklam harcaması yapıldı.
MMI Başkanı Günseli Özen Ocakoğlu, İstanbul'un iki gün boyunca entelektüel beyinlerin fırtınasını yaşayacağını belirterek, "Gerek bu yarışmada yarışanlar gerek değerlendirenler, gerekse konuşmacılarımız bu endüstrininin ünlü simaları" dedi. 
Etkinliğe olumsuzu öne çıkartan, radikal felsefeci Zizek de katılacak. Sık sık Türkiye'ye gelen Zizek'in Türkçe'de yayınlanmış birçok eseri bulunuyor. Slavoj Zizek, "Negatif Düşünce'nin Gücü" başlıklı bir konuşma yapacak.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100