Bu haber kez okundu.

Reklamlar zaplanıyor
RTÜK tarafından 14 ilde yapılan, 15 ve daha yukarı yaştaki toplam 4 bin 606 kişinin katıldığı "Televizyon İzleme Eğilimleri Araştırması"nın sonuçları açıklandı. ~|~






Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) tarafından 14 ilde yapılan, 15 ve daha yukarı yaştaki toplam 4 bin 606 kişinin katıldığı "Televizyon İzleme Eğilimleri Araştırması"nın sonuçları açıklandı.

Araştırma sonuçlarına göre, ankete katılanların program türlerini izleme düzeyi şöyle: "Haber programları yüzde 74.8, yerli diziler yüzde 56.8, eğlence güldürü ve talk show programları yüzde 42.2, belgeseller yüzde 40.8, yabancı sinemalar yüzde 40.8, dini programlar yüzde 40.5, açık oturum ve tartışma programları yüzde 40.4, Türk filmleri yüzde 37.3, sır programları yüzde 34.7, yarışma programları yüzde 32.1, spor programları yüzde 30, müzik programları yüzde 28.2, çocuk programları yüzde 11.2, kadın programları yüzde 10.8, evlilik yarışmaları yüzde 6.8."

Araştırmaya katılanların yüzde 40.4'ünün televizyon izlerken reklamlar başladığında hemen kanal değiştirdiği, yüzde 34.6'sının da reklamların bir kısmını seyredip sonra kanal değiştirdiği tespit edildi. İzleyicilerin yüzde 19.5'inin ise televizyon reklamlarının tamamını izlediği belirlendi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100