Bu haber kez okundu.

RTÜK yine ceza yağdırdı
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), 8 ayrı yayın kuruluşuna yayın durdurma ve uyarı cezaları verdi.

RTÜK'ten yapılan açıklamaya göre, "Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin varlık ve bağımsızlığına, devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğüne, Atatürk ilke ve inkılaplarına aykırı yayın yapılmasına ilişkin" yasa maddesini 16 Ağustos 2003 tarihinde yayınladığı programlar nedeniyle ihlal eden Diyarbakır ART TV'nin yayını, 30 gün süreyle durdurulacak.

Kanal D, 16 Şubat'ta yayınladığı "Şansa Dansa" programıyla ilgili yasa maddelerini ihlal ettiği gerekçesiyle bir kez program durdurma cezası aldı. Show TV'nin 5 Ocak tarihindeki "İkinci Laguna Kazanma Fırsatı" programı; ATV'nin de 14 Şubat'ta yayınladığı "A Takımı" programı nedeniyle uyarılmasına karar verildi.

İlgili yasa maddesini 15 Ekim 2003'te yayınladığı reklam kuşaklarıile ihlal eden Kanal 7'ye ve 23 Ekim 2003'te yayınladığı Mutfak Keyfi programıyla STV'ye bir kez program durdurma cezası verildi.

STV'nin, 23?24?27?28 Ekim~|~ 2003 tarihlerindeki haber bültenleri nedeniyle uyarılması kararlaştırıldı.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100