15 Temmuz 2013 Pazartesi 00:06
1081 Okunma
Telefon arızası 12 saatte giderilecek
Elektronik haberleşme hizmeti sunan işletmeciler, il ve ilçe merkezlerindeki acil yardım çağrı hizmetlerine ilişkin arızaların tamamına azami 4 saatte müdahale edecek ve 12 saat içerisinde giderecek. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nca (BTK) hazırlanan  “Elektronik Haberleşme Sektöründe Acil Yardım Çağrı Hizmetlerine İlişkin Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik” Resmi Gazete’nin dünkü sayısında yayımlanarak yürürlüğe girdi. İşletmeciler, yönetmelikte belirlenen arıza giderme süresi ölçümlerine ilişkin bilgilerin doğruluğunu sağlayacak ve ilgili kayıtları 12 ay süreyle muhafaza ederek istendiğinde BTK’ya verecek. İşletmeciler, söz konusu arızaları teknik imkanlar çerçevesinde ivedilikle giderecek. İl ve ilçe merkezlerindeki acil yardım çağrı hizmetlerine ilişkin elektronik haberleşme hizmeti arızalarının tamamına azami 4 saatte müdahale edecek ve 12 saat içerisinde giderecek. Diğer yerlerdeki arızaların tamamını ise azami 24 saat içerisinde giderilecek. Belirtilen süre içerisinde giderilmeyen arızalara ilişkin giderilememe sebebini de içerecek bir rapor ile altı ayda bir yılın ilk altı ayı için Temmuz ayının, ikinci altı ayı için Ocak ayının sonuna kadar işletmeciler tarafından yazılı olarak BTK’ya bildirilecek. Arıza giderme süresine ilişkin yükümlülükler işletmeciler tarafından 1 Kasım 2013 tarihinden itibaren yerine getirilecek.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100