23 Temmuz 2004 Cuma 00:00
157 Okunma
Telekom zammına şikayet
Tüketiciler Birliği Genel Başkan Yardımcısı Üstün Bol, Türk Telekom'un yüzde 80'e varan oranlarda indirimler adı altında tüketicileri yanıltıcı ve aldatıcı reklamlar verdiğini belirterek, reklamların yayınlarının durdurulması ve yasada belirtilen cezaların uygulanması için reklam kuruluna başvuracaklarınıbildirdi. Üstün Bol yaptığı yazılı açıklamada, "Örneğin dar gelirli tüketicilerin yoğun olarak ilgi göstermesi gereken 'hesaplı hat" tarifesinde dakikası halen 72 bin lira olan şehir içi görüşme ücreti 113.040 liraya, halen 288 bin lira olan şehirlerarası görüşme ücreti 309 bin liraya, Turkcell ve Telsim hatları için halen 720 bin lira olan kontür ücreti 955 bin liraya, 505'li AVEA hattı için halen 432 bin lira olan kontür ücreti 955 bin liraya, 555'li AVEA hattı için ise 720 bin lira olan kontür ücreti 1.027 bin liraya yükseltilmiştir. Bu nedenlerle Türk Telekom'un reklamve ilanlarda duyurduğunun aksine, hizmet bedellerinde indirim yerine zam yapmış olması, buna ilişkin reklam ve il~|~anların tüketiciyi yanıltıcı ve aldatıcı nitelikte olması nedeniyle reklamların yayınınındurdurulması ve yasada belirtilen cezaların uygulanması için reklam kuruluna başvuruyoruz."
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100